Knasigt..

tjah bloggen, känns konstigt o läsa vad som skrivits här förut, för er som inte fattat det ännu så har jag inte menat det som stått här, jag var i ett mycket dåligt skick, aja sh it happends...

Nu ser jag bara framåt.. ett liv med mimi o min underbara dotter.. snart är jag även helt fri, och det ska firas med utlandet! :) sjukt gött. mimi, tack för du stått kvar i vått o torrt! inte många som hade gjort det för mig på sättet som du gjort det, du är allt jag har & allt jag älskar. peace out!


Kommentarer
Postat av: Mimi

<3 Du förtjänar inte alltid min kärlek, men man lär sig av sina misstag..... Jag vet att du älskar mig därför jag står kvar <3<3<3 Älskar dig

2009-12-07 @ 13:26:15
URL: http://vimsanmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0